Τρόποι πληρωμής

Τιμή καταστήματος/Τιμή Web

Στην προσπάθειά μας να εξυπηρετούμε καλύτερα και ταχύτερα,  αυτοματοποιήσαμε τη διαδικασία παραγγελιοληψίας από το site μας  ώστε τα τυχόν κόστη που προκύπτουν από την εξυπηρέτησή σας από το κατάστημα (εργατικά, μετακίνηση, αποθήκη κ.α.) να τα μετακυλήσουμε σαν έκπτωση στην τελική αξία των προιόντων μας και να κερδίσετε ακόμη περισσότερο!!!

Σχετικά με την έκδοση τιμολογίου βάση ΠΟΛ1150/2017 που αφορά την εφαρμοφή των διατάξεων του άρθρου 69 του ν.4484/2017 σχετικά με την προσθήκη των παρ. 5 & 6 του αρ.39α του Κώδικα ΦΠΑ ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες:

1.Αποστολή των απαραίτητων εγγράφων** της επιχείρησής σας μέσω mail στη διεύθυνση info@katrincosmetics.gr

2. Όσον αφορά παραγελίες που αφορούν έκδοση τιμολογίου, η πληρωμές θα γίνονται αποκλειστικά μέσω εταιρικών λογαριασμών ή μέσω εταιρικών καρτών (ανεξαρτήτου ύψους ποσού του τιμολογίου).

3.Εφόσον το λογιστήριό μας κάνει τους απαραίτητους ελέγχους που αφορούν τη διασταύρωση της ορθότητας των στοιχείων που μας έχετε αποστείλει και είναι όλα σύννομα με τα συμφέροντα των αντισυμβαλλομένων (Αγοραστής-Πωλητής) το κατάστημά μας θα σας καλέσει εντός 2-3 εργάσιμων ημερών να παραλάβετε από την έδρα μας το προιόν της παραγγελίας σας.

4. Προσοχή!!! Η παραλαβή των προιόντων που αφορούν τιμολόγια, γίνεται αποκλειστικά από την έδρα μας (———————-). Ο παραλήπτης της παραγγελίας θα πρέπει να είναι ο νόμιμος εκπρόσωπος της επιχείρησης σύμφωνα με τα έγγραφα που μας έχει αποστείλει ήδη, ή από άτομο εξουσιοδοτημένο που θα έχει γνωστοποιηθεί στην εταιρεία μας η ταυτότητά του. Η εξουσιοδότηση του θα πρέπει να είναι επικυρωμένη απο Αστυνομικό Τμήμα (ΟΧΙ ΚΕΠ).

5. Οι πελάτες που ζητούν έκδοση τιμολογίου πρέπει να είναι ενήμεροι ότι δε μπορούν να δεσμεύσουν το προιόν της παραγγελίας τους, αν δεν εγκριθούν τα έγγραφα που μας έχουν αποστείλει από το λογιστήριό μας. Κατά τον έλεγχο των εγγράφων τους η διαθεσιμότητα των προιόντων ενδέχεται να αλλάξει, με συνέπεια επιπλέον καθυστέρηση της παραλαβής της παραγγελίας.

6. Για την ηθική και νομική κατοχύρωσή των αντισυμβαλλομένων (Πωλητής-Αγοραστής), όλη η διαδικασία για την παραγγελία με έκδοση τιμολογίου θα γίνεται αυστηρώς μέσω email.

7. Τέλος η μη τήρηση όλων των παραπάνω καθιστά άκυρες όλες τις παραγγελίες εντός 48 ωρών από την τηλεφωνική μας επιβεβαίωση.

Αντικαταβολή.

Παραγγέλνετε και εξοφλείτε στο μεταφορέα τη στιγμή που παραλαμβάνετε το δέμα σας, μετρητοίς ή με τραπεζική μεταφορά.
Δεν υπάρχει χρέωση στην υπηρεσία της αντικαταβολής. Είναι δωρεάν.

Τραπεζική Κατάθεση:

———–

 

Παρατήρηση: στα σχόλια κάθε τραπεζικής κατάθεσης θα πρέπει να αναγράφεται ο αριθμός/κωδικός παραγγελίας.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Εμβάσματα που γίνονται από διαφορετικές τράπεζες από αυτές που διαθέτει λογαριασμό το κατάστημα τα έξοδα των τραπεζών επιβαρύνουν εξ’ ολοκλήρου τον εντολέα.

Χρεωστική – Πιστωτική Κάρτα

Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας:

  • μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Diners.
  • με χρήση του ηλεκτρονικού πορτοφολιού Masterpass*.

Εφόσον γίνει πληρωμή με πιστωτική κάρτα, ο πελάτης του οποίου όνομα εμφανίζεται στην κάρτα θα πρέπει να είναι παρών κατά την παραλαβή της παραγγελίας του επιδεικνύοντας την πιστωτική του κάρτα και την ταυτότητά του κατά την παραλαβή για τα οποία θα γίνει πιστοποίηση από τον διανομέα. Δεν επιτρέπεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο. Σε περίπτωση που η παραγγελία πραγματοποιείται για λογαριασμό εταιρείας με εταιρική κάρτα τότε κατά την παράδοση θα πρέπει να είναι παρών ο εξουσιοδοτημένος κάτοχος με τη πιστωτική κάρτα και τη ταυτότητα του.

Το katrincosmetics.gr δεν αποθηκεύει στοιχεία στη βάση δεδομένων του, από οποιαδήποτε κάρτα σας ή τραπεζικό λογαριασμό σας, οπότε είστε αποκλειστικοί υπεύθυνοι για την ορθότητα των στοιχείων που μας δίνετε.

*Σημείωση : To Masterpass είναι μία νέα υπηρεσία της Mastercard για την οποία δεν χρειάζεται να κάνετε κάποια επιπλέον υλοποίηση παρά μόνο να εμφανίσετε το λογότυπο στην σελίδα σας. Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με την υπηρεσία μπορείτε είτε να επισκεφτείτε τη σελίδα της Alpha Bank: http://www.alpha.gr/page/default.asp?la=1&id=5727 είτε να επισκεφτείτε την επίσημη σελίδα της υπηρεσίας: http://www.masterpass.gr/#el-gr/formerchants

 

** Τα απαραίτητα έγγραφα που θα πρέπει να αποστείλετε μέσω mail είναι:

1.Απεικόνιση της επιχείρησης όπως φαίνεται στο taxisnet στην προσωποποιημένη πληροφόρηση, στα στοιχεία μητρώου επιχείρησης.

2.Έναρξη εργασιών της επιχείρησης που αναγράφονται όλοι οι ΚΑΔ που δραστηριοποιείται.

3.Ταυτότητα του πελάτη, που υποχρεωτικά θα πρέπει να αναφέρεται και στη σύνθεση της επιχείρησης. Αν η επιχείρηση είναι ατομική τότε η ταυτότητα του πελάτη θα πρέπει να συμφωνεί με την επωνυμία της επιχείρησης.

4.Υπεύθυνη δήλωση επικυρωμένη από Αστυνομικό Τμήμα που θα αναφέρει ότι όλα τα στοιχεία και έγγραφα που μας προσκομίζει είναι αληθή.

5.Όλα τα παραπάνω πρέπει να είναι πρόσφατα έγγραφα -έως δύο (2) ημερών- και θα πρέπει να αποσταλλούν εντός 48 ωρών.

6. Η μη τήρηση των παραπάνω καθιστά την παραγγελία σας ως μη γεννόμενη.